Generale kaarten
For English version please see below.
Voor de generale repetitie van De maagd van Orléans van DNO op maandag 10 november om 19.00 uur kun je je alleen persoonlijk via onderstaand online intekenformulier opgeven van: dinsdag 21 oktober 12.00 uur t/m dinsdag 28 oktober 23.59 uur.
De generale kaart(en) kun je vervolgens alleen persoonlijk bij je contactpersoon afhalen van dinsdag 4 november vanaf 12.00 uur t/m vrijdag 7 november.
Tijdens een tweede ronde op maandag 10 november worden eventuele niet opgehaalde en teruggegeven kaarten verstrekt in kamer 318 (er is daarvoor geen wachtlijst) bij Ronald Lunel (ma- di- en vrijdag aanwezig).
Nieuwe regeling
Vanaf seizoen 2025-2026 geldt de nieuwe Standaard Kaartenregeling voor medewerkers. Wat betekent dit voor jouw bezoek aan de generale repetitie?
- Je kunt nog steeds inschrijven voor maximaal 2 kaarten.
- Iedereen die de generale wil bijwonen, moet zich persoonlijk registreren via de link (aanmelding verloopt dus niet meer via een contactpersoon).
- De kaarten zijn bedoeld voor eigen gebruik: voor jou en één introducé(e).
- Kaarten zijn in principe niet overdraagbaar aan anderen, tenzij je zelf moet werken tijdens de voorstelling.
- Zo zorgen we ervoor dat zoveel mogelijk collega’s samen met een gast het resultaat van hun werk kunnen meemaken.
- Bij grote belangstelling en/of beperkte capaciteit kan het aantal kaarten per persoon worden aangepast.
Contactpersonen:
- Artistieke team & cast: Sonja Heyl
- Productie- en voorstellingsleiders: Jan Schlichtenhorst
- Opera Studio: Jesper Nass
- Belichting / Toneeldienst / AVM / OTT / Rekwisieten / MST: Mathilde van der Horst – Jansen
- Decoratelier: Rudolph Valentina
- Koor DNO: secretariaat Koor
- KK&G: Channah Zwaaf
- EPP: Tine Kolbjørnsen
- HNB: Wiard Havenaar
- Theaterorganisatie / Centrale Afdelingen (Facilitair en Gebouwbeheer, F&R, HR, I&I, Horeca, Afdeling Financiën): Ronald Lunel (kamer 318, ma- di- en vrijdag aanwezig)
- MCP: Mattijn Hallers
- Niet zingend DNO: Ronald Lunel (kamer 318, ma-, di- en vrijdag aanwezig)
- Theatermedewerkers: Arthur Siemerink, kantoor beneden
Het inschrijfformulier is open van 21-10-2025 12.00 uur t/m 28-10-2025 23.59 uur.
--
For the dress rehearsal of The Maid of Orleans from DNO on Monday 10 November at 19:00, you can only register via the online registration form below from Tuesday 21 October 12:00 until Tuesday 28 October at 23:59.
The dress rehearsal ticket(s) can only be collected in person via your contact person from Tuesday 4 November from 12:00 until Friday 7 November.
During a second round on Monday 10 November, uncollected or returned tickets will be available in room 318. There is no waiting list. Tickets can be collected from Ronald Lunel (available on Mondays, Tuesdays, and Fridays).
New regulations
From the 2025-2026 season onwards, the new Standard Ticket Regulations for employees will apply. What does this mean for your visit to the dress rehearsal?
- You can still register for a maximum of two tickets.
- Anyone who wants to attend the dress rehearsal must register personally via the link (registration is no longer done via a contact person).
- The tickets are intended for your own use: for you and one guest.
- Tickets are generally not transferable to others, unless you have to work during the performance.
- This ensures that as many colleagues as possible can experience the results of their work together with a guest.
- In case of high demand and/or limited capacity, the number of tickets per person may be adjusted.
Contact persons:
- Artistic team & cast: Sonja Heyl
- Production and stage management: Jan Schlichtenhorst
- Opera Studio: Jesper Nass
- Lighting / Stage craft / AVM / OTT / Props / MST: Mathilde van der Horst - Jansen
- Production workshop: Rudolph Valentina
- DNO Chorus: Chorus secretariat office
- KK&G: Channah Zwaaf
- EPP: Tine Kolbjørnsen
- HNB: Wiard Havenaar
- Theatre Organisation / Central Departments: Ronald Lunel (room 318, Mon-, Tues- and Friday present)
- MCP: Mattijn Hallers
- Non-singing DNO: Ronald Lunel (Room 318, Mon-, Tues- and Friday present)
- Theatre staff: Arthur Siemerink, office ground floor
The registration form is open from 21-10-2025 at 12:00 until 28-10-2025 at 23:59.