FAQ vooraf bestellen

Online bestellen van etenswaren en dranken bij voorstellingen.

Hoe kan ik producten online van te voren bestellen?

U kunt producten online bestellen via de app ‘Nationale Opera & Ballet’ en via online bestellen. De app kunt u downloaden onder de naam ‘Nationale Opera & Ballet’ in de app store voor Apple en in de Play store voor Android. De app is niet beschikbaar voor Windows telefoons / tablets. Het is niet mogelijk producten telefonisch via het Kassabespreekbureau te bestellen.

 

De app ‘Nationale Opera & Ballet’

De app bevat alleen informatie over en voor het bestellen van dranken en etenswaren. U vindt hier geen informatie over de voorstellingen in Nationale Opera & Ballet.

 

Tot wanneer kan ik bestellen?

Bij avondvoorstellingen kunt u tot 5 uur voor aanvang op de dag van de voorstelling bestellen.
Bij matineevoorstellingen kunt u tot 22:00 uur op de dag voorafgaand aan de voorstelling bestellen

Assortiment

In de app en via online bestellen vindt u het actuele assortiment. Het assortiment komt grotendeels overeen met de producten die u ook kunt kopen tijdens de voorstelling. Het kan zijn dat bepaalde producten niet voorradig zijn op een specifieke dag. U vindt dit product dan niet in de app of online.

Hoe lang van tevoren kan ik online bestellen?

U kunt vanaf 3 maanden voor de voorstelling online bestellen. Deze voorstellingen staan in de app en online.

Waar en hoe staan mijn bestelde producten klaar?

U kunt kiezen de producten klaar te laten zetten op zaalniveau (middelste bar) of op het 1e balkon of het 2e balkon. Hiervoor geeft u tijdens het bestelproces aan op welk niveau u plaatskaarten heeft. De bestelde producten staan klaar op de tafel rechts naast de middelste bar op zaalniveau, op het 1e en 2e balkon op de tafel rechts naast de bar aldaar. De producten zijn voorzien van uw naam.

Voor welke tijdsintervallen tijdens de voorstelling kan ik bestellen?

U kunt producten klaar laten zetten tijdens de inloop voor aanvang (de inloop begint 1 uur voor aanvang) en in de 1e en 2e pauze (indien aanwezig). Het is niet mogelijk producten na afloop klaar te laten zetten. U kunt uw keuze doorgeven aan het einde van uw bestelling, vlak voor het betalen: voor aanvang, 1e pauze of 2e pauze (in het geval er 2 pauzes zijn).

Account c.q. inloggegevens aanmaken

De 1e keer dat u uw bestelling plaatst, maakt u eenmalig uw account aan. Deze inloggegevens kunt u daarna bij volgende online bestellingen van eten en drinken opnieuw gebruiken. De inloggegevens kunt u niet gebruiken voor het bestellen van kaarten via het kaartverkoopsysteem.

Kan ik nog iets veranderen aan een eenmaal gedane bestelling?

Kan ik, wanneer ik eenmaal betaald heb, nog producten toevoegen of omruilen of kan ik de gehele bestelling verplaatsen naar een andere dag? Nee, dat kan niet, het bedrag van de bestelling is immers al van uw rekening afgeschreven. U kunt wel annuleren en opnieuw bestellen.

Hoe kan ik een online bestelling van etenswaren en dranken annuleren?

Annuleren van uw online bestelling van etenswaren en dranken kan tot uiterlijk 24 uur voor de voorstelling. Dus annuleringen die u binnen 24 uur voor aanvang van de voorstelling doet zijn niet mogelijk. U annuleert uw bestelling door een mail te sturen naar bestellingen@operaballet.nl. Vermeld in de mail uw bestelnummer, uw naam, de datum waarop u besteld heeft en uw telefoonnummer. Wij annuleren de bestelling en storten het bedrag terug. Het kan tot 7 werkdagen duren voordat u het bedrag terugziet op uw bankrekening. Wilt u een gedeelte van een bestelling annuleren dan moet u eerst de gehele bestelling annuleren en dan het gedeelte dat u wenst opnieuw bestellen.

Ik weet niet meer precies wat of voor welke voorstelling ik besteld heb?

De bevestiging van uw bestelling is enkele minuten na uw bestelling verzonden naar het door u opgegeven mailadres. Op de bevestiging staan de bestelde producten, waar u ze kunt ophalen, de datum, het tijdstip. Het kan zijn dat de bevestigingsmail in uw spam- of junk-folder is terechtgekomen.

Contact: vragen en opmerkingen

Voor vragen en opmerkingen verzoeken wij u te mailen naar bestellingen@operaballet.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. [U kunt ook telefonisch contact opnemen via 020-5518992.*] Excuses: het telefoonnummer 020-5518992 is wegens een technische storing tijdelijk niet bereikbaar. Voor informatie, vragen en opmerkingen over vooraf bestellen, kunt u niet terecht bij ons Kassabespreekbureau of onze receptie.