Abonnementen

Hoe en wanneer u een abonnement kunt bestellen.

Seizoen 2017 - 2018

De abonnementenverkoop van Nationale Opera & Ballet loopt van 21 februari tot 1 mei 2017. Alleen gedurende deze periode krijgt u de beste plaatsen tegen de laagste prijs.

Hebt u nu een abonnement? Of had u vorig jaar een abonnement? Dan krijgt u automatisch de nieuwe seizoensbrochure thuisgestuurd zodra die verschijnt.

Seizoensbrochure

Lees alles over het nieuwe seizoen in onze seizoensbrochure 2017 - 2018 (PDF):Seizoensbrochure

seizoensbrochure 2017-2018

De seizoensbrochure wordt in de week van 20-25 februari verzonden aan alle abonnementhouders, en ligt uiterlijk 25 februari bij u op de deurmat. Bij de seizoensbrochure vindt u ook de abonnementenbijlage, met alle praktische informatie over het bestellen van een abonnement, samen met het bestelformulier. Gebruikt u bij voorkeur het formulier dat aan u verzonden is; daarop staat nl. uw klantnummer reeds ingevuld. Bekijk hier alvast de abonnementenbijlage:

abonnementenbijlage 2017-2018

Internetseries

U kunt ook direct online een aantal abonnementen kopen: drie opera-abonnementen, en drie ballet-abonnementen. Kijk op de speciale pagina:
internetseries

Contact

Voor vragen en informatie kunt u terecht op werkdagen van 14:00 – 17:00 uur op de speciale Abonnementenlijn, telefoonnummer 020 79 000 79 of via email: abonnement@operaballet.nl.