Abonnementen

Hoe en wanneer u een abonnement kunt bestellen.

Seizoen 2017 - 2018

De abonnementenverkoop van Nationale Opera & Ballet loopt van 21 februari tot 1 mei 2017. Alleen gedurende deze periode krijgt u de beste plaatsen tegen de laagste prijs.

Hebt u nu een abonnement? Of had u vorig jaar een abonnement? Dan krijgt u automatisch de nieuwe seizoensbrochure thuisgestuurd zodra die verschijnt.

Seizoensbrochure

Lees alles over het nieuwe seizoen in onze seizoensbrochure 2017 - 2018 (PDF):Seizoensbrochure

seizoensbrochure 2017-2018

De seizoensbrochure is in februari verzonden aan alle abonnementhouders.

Als abonnementhouder bent u verzekerd van topvoorstellingen van De Nationale Opera en Het Nationale Ballet: twee internationaal toonaangevende gezelschappen in een van de meest vooraanstaande theaters van Europa, Nationale Opera & Ballet. 

Voordelen
Met een abonnement bestelt u kaarten tegen de laagste prijs op de beste plaatsen, maar een abonnement kent nog meer voordelen. U ontvangt naast uw kaarten ook een bonnenboek met aanbiedingen van partnerorganisaties: WePark (valetparking), ParkKing (o.m. parkeergarage Waterlooplein), Bloomon (online bloemenwinkel), Tropenmuseum, Hermitage, Plato, Concerto, Vrij Nederland, Dinerboot en Atheneum Boekhandel. Daarnaast krijgt u 10% korting in de winkel van Nationale Opera & Ballet.

Contact

Voor vragen en informatie kunt u tijdens de abonnementenperiode terecht op werkdagen van 14:00 – 17:00 uur op de speciale Abonnementenlijn, telefoonnummer 020 79 000 79 of via email: abonnement@operaballet.nl.