Cases

&samhoud places

Amsterdams restaurant &samhoud places, met maar liefst twee Michelin sterren, heeft een duidelijke missie: ‘together we build a brighter future’. &samhoud places wil gastronomie zo onder het voetlicht brengen dat het mensen inspireert en verbindt. Elk jaar organiseert De Nationale Opera een wervingsdiner op een bijzonder locatie achter de schermen. Tijdens de avond genieten de gasten van een diner achter de schermen met optredens van de beste solisten, nieuwe talenten en het Koor van De Nationale Opera. &samhoud places heeft in 2014, 2015 en 2016 op unieke wijze bijgedragen aan deze avond door dit diner te sponsoren.

KPMG

Sinds 2014 is KPMG partner van Nationale Opera & Ballet. KPMG heeft de organisatie ondersteund bij de modernisering van het financiële systeem. KPMG is lid van de Opera & Ballet Lounge: een serie netwerkevenementen voor relaties en eigen personeel. Daarnaast is er een dans- en zangworkshop georganiseerd voor kinderen van medewerkers en relaties van KPMG. Tevens worden er twee workshops gegeven voor studenten Accountancy waarin belangrijke aspecten uit de wereld van het theater gekoppeld zijn aan thema’s uit het bedrijfsleven.

Loyens & Loeff

Loyens & Loeff sponsort Nationale Opera & Ballet in natura door werkzaamheden op notarieel, advocatuurlijk en fiscaal gebied. Tevens is Loyens & Loeff één van de leden van de Opera & Ballet Lounge: een serie netwerkevenementen voor relaties en eigen personeel. Als partner van Nationale Opera & Ballet is Loyens & Loeff welkom achter de schermen, ontvangen medewerkers korting op een aantal voorstellingen en wordt het bedrijf uitgenodigd voor bijzondere evenementen zoals Gala’s en premières. Daarnaast steunt Loyens & Loeff de danstalenten van de Junior Company door de aankoop van een tafel op het jaarlijks terugkerende BalletDiner.

Samsung

In samenwerking met Samsung en &samhoud media heeft Het Nationale Ballet in 2016 het eerste Virtual Reallity-ballet ter wereld gecreëerd. Samsung zet haar innovatie in om dichter betrokken te raken bij haar doelgroep en wil met behulp van Virtual Reality mensen volledig op laten gaan in het verhaal. Door gebruik te maken van Virtual Reality, krijg je als kijker het gevoel deel uit te maken van het ballet en lijkt de grens tussen droom en werkelijkheid te verdwijnen. Door het VR-ballet gratis online beschikbaar te maken wordt ballet voor iedereen toegankelijk. Het grote internationale succes van dit ballet werd tijdens het Amerikaanse Cinequest Film & VR Festival geprezen met de winnende award in de categorie Beste Live Experience. Daarnaast werd Night Fall genomineerd voor de Bright VR Awards, in maar liefst drie categorieën en noemde de Volkskrant Night Fall een sleutelmoment in de dansgeschiedenis. Naast de overweldigende PR aandacht was Samsung in staat om een volledig nieuwe doelgroep kennis te laten maken met Virtual Reality.

Jacobs Douwe Egberts

Douwe Egberts is sinds 2016 partner van Nationale Opera & Ballet. In het theater wordt de nieuwe koffielijn geschonken van Douwe Egberts, Dutch Originals. Beide bedrijven hebben een rijke Nederlandse traditie waarin vakmanschap, passie en mensen bij elkaar brengen centraal staan. Dutch Orginals is exclusief gebrand voor de horeca en past perfect bij deze waarden. Om bezoekers een totaalbeleving te kunnen blijven bieden zal Nationale Opera & Ballet het theater de komende jaren gaan revitaliseren. De samenwerking met Douwe Egberts sluit perfect aan bij deze ambitie. Naast deze samenwerking is Jacobs Douwe Egberts lid geworden van de Opera & Ballet Lounge: een serie netwerkevenementen voor relaties en eigen personeel.

 

Elke samenwerking met Nationale Opera & Ballet wordt in nauw overleg met onze partners op maat uitgewerkt. Graag maken wij in overleg met u een voorstel dat past bij uw doelstellingen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ruth de Vries op telefoonnummer 020 – 5518066 of via email r.dvries@operaballet.nl